مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس برای من خوب است

یوونتوس برای من خوب است

پوگبا ستاره فرانسوی یوونتوس که در ماه های گذشته شایعات زیادی در مورد پیشنهادهای وسوسه انگیز تیم هایی مانند پاریس سن ژرمن و رئال مادرید برای او شنیده می شود ، امروز در مصاحبه ای در مورد شرایط خود در یوونتوس گفت .

" من برای آمدن به یوونتوس از منچستریونایتد تصمیمی بزرگ گرفتم . من همیشه از بازیکنان بزرگی مانند بوفون ، پیرلو ، ویدال و مارکیزیو متشکر خواهم بود زیرا در هستم که با بزرگانی مانند این ها تمرین می کنم و تجربه زیادی از این بدست می آورم "

" من در اینجا از زمان ورود چیزهای زیادی را آموختم . همیشه همه به من لطف داشته اند و با محبت ِ زیادی که به من دارند ، من را راهنمایی کردند . من از کار کردن با چنین تیمی و آموختن زیر نظر همچین مربی خوشحالم "

" من از منچستر یونایتد متشکرم ، اما اکنون در یوونتوس هستم و اینجا راحتم . بودن با پیرلو فوق العاده است . شما هر روز از او چیزهای جدیدی یاد می گیرید و زمانی که بازی ِ او رامی بینید ، از فوتبال بازی کردن لذت می برید "

" او برای سال ای زیادی بازیکن فوق العاده و درجه یکی بوده و است ، و زمانی که شما بازی ِ او را می بینید تنها می خواهید مانند او باشید "

" اینجا الگوهای خوبی برای من وجود دارد . من بازیکنی هستم که هنوز هم برای پیشرفت و یاد گرفتن ، فرصت دارم . توجه به چنین بازیکنانی و الگوبرداری از آن ها می تواند به پیشرفت ِ فوتبالی من کمک زیادی کند "

" فکر می کنم که من باید بر روی گلزنی با سر کار کنم . زیرا قد بلند هستم و می توانم بر روی ضربات کرنر گلزنی کنم . من فکر می کنم که نیاز دارم از همه لحاظ و در همه چیز پیشرفت کنم و این چیزی است که شما برای تبدیل شدن به یک بازیکن کامل احتیاج دارید "

جام جهانی برزیل ؟

" در جام جهانی ما همه یک هدف مشخص داریم . و آن رسیدن به نهایت افتخار در این مسابقات است . چیزی که مدت ها است به آن نرسیدیم و البته زیبایی جام جهانی به همین انتظار طولانی مدت است . رسیدن به مراحل بالا در جام جهانی یک رویا برای همه ما است "

" اما زمانی که مربی شما ، یک بازیکن قدیمی باشد فکر می کنم برای ما بهتر باشد . زیرا او ما را بهتر درک می کند. مطمئنا راهنمایی های مربی در تیم ملی برای من ارزشمند خواهد بود ، او می تواند من را راهنمایی و مشاوره کند و بخاطر اینکه او در چندین پست از من استفاده کرده ، می داند که چه چیزی برای من بهتر است و چه اتفاقی خواهد افتاد و این چیزی است که می تواند به بازیکنی جوان مانند من کمک کند "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: